Přihlášení
E-mail:


Heslo:

Zapomenuté heslo

Napište nám

Objednávky přijímáme 
NONSTOP (po-ne, 7/24)

E-mail:
eshop@mojegalanterka.cz

Sledujte nás na FB
fb.com/MojeGalanterka.cz

Kontakty

Osobní převzetí
ul. Werichova, Olomouc

Příjem objednávek
733 109 017 Veronika

Techniká podpora
605 479 666 Robert

Anketa
Kolik let má vaše dítě?

Doprava zboží (ČP)

Zboží zasíláme doporučeně Českou poštou.
V ceně dopravy je zahrnuto: vyskladnění, expedice, odvoz k přepravní službě + poštovné.

Ceník dopravy a doplňkových služeb:

 

Doprava: Doporučená zásilka (BA, BX, RR, apod.)

cenný balík

Váha nákupního košíkuCena dopravy
do 0,5 kg 64 Kč
do 1 kg 69 Kč
do 2 kg 73 Kč
do 5 kg 107 Kč
   
Mezisoučet košíkuCena dopravy
nad 500,- Kč
= cenný balík
100 Kč

 
Doplňkové služby (příplatky)

udaná cena

Poštovní příplatky (cenný balík)
Udaná cena pro případ ztráty
do 500 Kč v ceně služby
do 5.000 Kč + 5 Kč
do 30.000 Kč + 12 Kč

balné


Balné
do 1.500 Kč + 10 Kč
nad 1.500 Kč zdarma

dobírka

Dobírka (způsob platby)
Zasíláme pouze do 1.500 Kč + 50 Kč

 

 

 

Sledování zásilek

Zajímá Vás, kde se právě nachází Vaše zásilka? Zda je už uložena k vyzvednutí na poště?

  << zadejte podací číslo zásilky.
   


 

Jak ověřit kdy byla zásilka odeslána a kde se právě nachází?

Zásilky posíláme obvykle doporučeně, a to po ověření platby na účtu. Podací číslo zásilky (z České pošty) si můžete kdykoliv vyžádat pomocí SMS, které je uvedeno v kontaktech - a jako odpověď vám zašleme podací číslo, aby jste mohli sledovat pohyb zásilky (tzn. kde se právě nachází, na které poště).

Objednali jste si zboží, řádně zaplatili a marně čekáte na doručení?
aneb než u vás vypukne panika a stres - přečtěte si následující rady ...

  1. Objednávka - Přihlaste se do svého účtu v eshopu a podívejte se, zda je u vaší objednávky již stav "odesláno" (tzn. zásilka byla předána přepravní službě - odesláno poštou).
  2. Pošta - Na dodací poště jsou zásilky uloženy pouze omezenou dobu (cca 14 dnů). Pokud si adresát nevyzvedne zásilku, pak vrací pošta zásilku zpět odesílateli. Doporučujeme tedy nejprve ověřit si na vaší dodací poště, zda tam zásilka již neleží - neboť se mohlo stát, že se k vám nedostalo oznámení o doručené zásilce. Na poště vám sdělí na počkání informace, zda na vaše jméno evidují zásilku - telefonicky (na základě jména) nebo při osobní návštěvě (po předložení OP) - to v případě, že lístek nebudete mít k dispozici.
  3. SMS - Pokud vám pošta sdělí, že žádnou zásilku na vaše jméno neeviduje, zašlete nám SMS zprávu a my vám sdělíme podací číslo zásilky, a podnikneme další kroky - zjistíme, co se s vaší zásilkou stalo? A proč SMS a ne volání? Je to z důvodu omezení zbytečných výdajů - tzn. levnější (v našem podnikání myslíme ekonomicky). Bude-li však situace naléhavá (stačí uvést o co se jedná) - v tom případě vám samozřejmě zavoláme, abychom se dohodli na dalším postupu.
  4. Email - Platí totéž jako je uvedeno v bodě č.3 - ale jistější je vždy SMS, neboť některé emaily nemusí být správně doručeny, protože elektronická komunikace občas selže, díky SPAM filtrům, apod. (což bohužel neovlivníme). Přesto emailem běžně komunikujeme.
  5. Kontakt - Vždy se snažíme reagovat na vaše dotazy co nejdříve, přesto máte-li pocit, že vám nepřišla odpověď, využijte druhý komunikační kanál (SMS, email) - abychom požadavky mohli vyřídit co nejdříve a nevznikaly nežádoucí průtahy či nedorozumění. 

Děkujeme za věrnost
a těšíme se na vaši další návštěvu.

Nevíte si rady s objednávkou?
Pomůžeme Vám
Copyright © 2016 Háčkované.cz :: HAND-MADE výroba