Přihlášení
E-mail:


Heslo:

Zapomenuté heslo

Napište nám

Objednávky přijímáme 
NONSTOP (po-ne, 7/24)

E-mail:
eshop@mojegalanterka.cz

Sledujte nás na FB
fb.com/MojeGalanterka.cz

Kontakty

Osobní převzetí
ul. Werichova, Olomouc

Příjem objednávek
733 109 017 Veronika

Techniká podpora
605 479 666 Robert

Anketa
Kolik let má vaše dítě?

Doprava zboží (PPL)

PPL balíková přeprava

Zboží zasíláme přepravní společností PPL.
V ceně dopravy je zahrnuto: vyskladnění, expedice, odvoz k přepravní službě + příplatky (palivový, mýtné).

Ceník dopravy a doplňkových služeb:

 

Doprava: PPL Česká republika
PPL balík
 

Balíková přeprava
Hmotnost objednávkyCena přepravy
do 50 kg 90 Kč

 
Doplňkové služby (příplatky)
balné

Balné
do 1.500 Kč + 10 Kč
nad 1.500 Kč zdarma

 

 

Sledování zásilky

Zajímá Vás, kde se právě nachází Vaše zásilka?

  << zadejte číslo zásilky/kusu.
 


 

Jak ověřit kdy byla zásilka odeslána a kde se právě nachází?

Zásilky posíláme obvykle po ověření platby na účtu. Podací číslo zásilky (z PPL) si můžete kdykoliv vyžádat pomocí SMS, které je uvedeno v kontaktech - a jako odpověď vám zašleme podací číslo, aby jste mohli sledovat pohyb zásilky (tzn. kde se právě nachází, na které pobočce PPL).

Objednali jste si zboží, řádně zaplatili a marně čekáte na doručení?
aneb než u vás vypukne panika a stres - přečtěte si následující rady ...

  1. Objednávka - Přihlaste se do svého účtu v eshopu a podívejte se, zda je u vaší objednávky již stav "odesláno" (tzn. zásilka byla předána přepravní službě - odesláno).
  2. PPL - Doručení následující pracovní den. Komunikace s příjemcem, která zahrnuje emailovou a SMS komunikaci i proaktivní kontaktování příjemců řidičem s informací o času doručení v rozmězí 2 hodin.
  3. SMS - Pokud vám PPL sdělí, že žádnou zásilku na vaše jméno neeviduje, zašlete nám SMS zprávu a my vám sdělíme podací číslo zásilky, a podnikneme další kroky - zjistíme, co se s vaší zásilkou stalo? A proč SMS a ne volání? Je to z důvodu omezení zbytečných výdajů - tzn. levnější (v našem podnikání myslíme ekonomicky). Bude-li však situace naléhavá (stačí uvést o co se jedná) - v tom případě vám samozřejmě zavoláme, abychom se dohodli na dalším postupu.
  4. Email - Platí totéž jako je uvedeno v bodě č.3 - ale jistější je vždy SMS, neboť některé emaily nemusí být správně doručeny, protože elektronická komunikace občas selže, díky SPAM filtrům, apod. (což bohužel neovlivníme). Přesto emailem běžně komunikujeme.
  5. Kontakt - Vždy se snažíme reagovat na vaše dotazy co nejdříve, přesto máte-li pocit, že vám nepřišla odpověď, využijte druhý komunikační kanál (SMS, email) - abychom požadavky mohli vyřídit co nejdříve a nevznikaly nežádoucí průtahy či nedorozumění. 

Děkujeme za věrnost
a těšíme se na vaši další návštěvu.

Nevíte si rady s objednávkou?
Pomůžeme Vám
Copyright © 2016 Háčkované.cz :: HAND-MADE výroba